Whurgan a Mortair

Do tohoto fóra patří veškeré žádosti o přijetí nového herního charakteru.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Whurgan

Whurgan a Mortair

Příspěvek od Whurgan » 30. 5. 2018 14:05

Základní informace
Jméno: Whurgan syn Ruthana z Dûrgrimst Ledwonnû
Pohlaví: Knurlag / muž
Rasa: Knurla / trpaslík
Věk: Okolo šedesáti let, na trpaslíka vlastně ani pořádně dospělý
Povolání: Dračí jezdec oddaný Ordo Militaris, dříve sloužící na pozici Strážný řádu, po odletu do Beorských hor vazal grimsboritha Dûrgrimst Ledwonnû
Jazyk: Rodilý trpasličí, plynulý lidský a povrchní, ale rozšiřující se znalost starověkého jazyka, díky jezdeckému výcviku.
Víra: Whurgan je oddaný tradičnímu trpasličímu pantheonu.
Informace o vlastnostech a zázemí postavy


Rodina:
Otec, Ruthan syn Jort´uga: Narodil se ve Farthen Dûru již před nějakými časy. Jeho otcem byl mistrem nad mistry v oboru zlatníků klanu Dûrgrimst Ledwonnu, Jort´ug Zářivý a matkou Vethas z rodu kočovných obchodníků. Z toho svazku vzešel černovousý trpaslík, který se právem mohl ucházet o místo grimsboritha klanu, Ruthan však zdědil po svém otci značné vlohy pro zlatnické řemeslo a stejně jako jeho otec v něm vynika,l a tak své znalosti dál rozvíjel namísto politiky. Tento trpaslík, ale nevládl pouze šábry a čakany, ale je i zdatným válečníkem. Sám pamatuje četné staré války a účastnil se mnoha střetů s Galbatorixovými vojáky, ještě za dob, kdy království křivopřísežníka hyzdilo tvář tohoto světa.
Matka, Saula z Dûrgrimst Ingeitum: Některé staré texty praví, že za každým úspěšným knurlou stojí trpaslice. Saula se narodila se v rodině kovářů klanu Ingeitum. Neústupná a vytrvalá ve všem do čeho se pustila, ale také nesmiřitelná s čímkoli, co jí nebylo po chuti. Svého nynějšího chotě poznala ve Farthen Dûru, během klanových zasedání a netrvalo dlouho a svazek dvou trpaslíků byl posvěcen. Saula je na rozdíl od svého chotě duší dobrodruha a byla to ona, která iniciovala cestu po trpasličích královstvích až na Vroengard, kde se nakonec oba Whurganovi rodiče usadili. V klanovém podniku vystupuje jako kovářka a stejně, jak pevně vládne kladivem a kovadlinou, tak pevně drží otěže svého rodu.

Bydliště: Oficiálně bašta dračích jezdců, neoficiálně jedno z pater měšťanského domu pár ulic od náměstí Dorú Areaby, příležitostně klanové sídlo ve Farthen Dûru.
Vzhled: Koukáte do trpasličího davu a nevšimnete si jej, jelikož vypadá, jako každý trpaslík. Koukáte do davu různých ras a nevšimnete si jej, protože je moc malý a všichni ti lidé mu zahradili cestu. Černovlasý, černovousý s kůží barvy slonoviny, která se ale na rozdíl od jeho souputníků nepyšní množstvím jizev a vrásek, které by z jeho obličeje dělaly větrem ošlehanou skálu kdesi v Beorách.
Whurgan je na trpasličí poměry velmi mladý, někteří by tvrdili, že by správně ani neměl nosit sekeru. Prozradí Vám to zejména jeho tvář, která je sice pokrytá záplavou černých vousů, ale ty nezakryjí nepřítomnost toho, co mají ostatní, pořádní trpaslíci. Jinak průměrnou trpasličí tvář s výrazným, a hlavně širokým orlím nosem opanovávají dvě pichlavě modré oči, které jsou schovány pod huňatým obočím. Vysoké čelo s výraznými kouty je ohraničeno hustými vlasy, které nosí sepjaté do krátkého drdolu. Rozpuštěny, sahaly by mu po uši, nosí je ale stažené černou páskou a přišpendlené zlatou sponou s vyraženým runovým znakem jeho klanu. Krátký krk sedí na houževnatém a svalnatém těle. Whurgan na rozdíl od jiných trpaslíků není otylý a tělo mu již v tak mladém věku hraje svaly, které jsou výsledkem tvrdé práce a tréningu. Navíc, jelikož nepije jako jiná trpaslíci, může zapomenout i na pověstné trpasličí bříško. Ruce i nohy má široké, rovněž svalnaté s na trpaslíka poměrně dlouhými prsty, které mají překvapivý cit. Na mozolnatých dlaních se mu pak leskne stříbrem se lesknoucí značka, někdy skryta pod nánosem špíny, Mortairův znak.
Dříve si trpaslík liboval v odívání a jeho šatník skýtal množství dlouhých tunik s rozličným zdobením. Dnes dá přednost více rezervovanému oděvu. Nejčastěji jej potkáte v některé z jeho prošívanic, většinou doprovázené koženou brigandinou a vcelku obyčejnými kalhotami, které nosí sepnuty širokým opaskem se zdobenou sponou. Kalhoty jsou tmavých barev a krom několika lněných má i kožené. Často má na nohou obyčejné, ale pevné trpasličí náholeníky. Jsou poměrně dlouhé a kryjí se s vysokýma botama. Boty má dvoje. Jedny z normální hověziny s tuhou podrážkou, ve kterých jej uvidíte nejčastěji mimo službu a druhé vysoké s okovanou špičkou z několika vrstev kůže.
Co chybí trpaslíkovi do pestrosti jeho oděvu, si Whurgan vynahrazuje v nejrůznějších ozdůbkách, které nosí vpleteny ve svých hustých vousech, spadajícímu až na prsa. Nejrůznější cetky, často vlastní výroby si vplétá, při každodenním ranním rituálu. Na rukou nosí zdobené prsteny, taktéž vlastní výroby. Za pasem se mu krom zdobeného měšce houpe i sekyra, namísto jezdeckého meče. Vcelku obyčejná zbraň. Sekera je jednoduchá bradatice, jednoruční s kratším vousem proti štítům. Čepel je pak potepána několika ornamenty ve tvaru propletených kruhů. Násada z dubového dřeva však vypadá nově a na jejím konci, který je okovaný se skví dlouhý zub neznámého netvora, kterého trpaslík pomáhal na Vroengardu skolit.
Gedwëy ignasia je větší značka táhnoucí se na dlani, obtáčející části Whurganových prstů, mezi nimiž se ztrácí jako rýbí tělo ve vodě. I přesto, že se na kůži leskne, není lehké si ji všimnout.

Povaha, záliby: Všudypřítomný, jako záplava a tichý, jako temná důlní šachta. Tak přesně takový Whurgan je. Jeho nejdůležitějším znakem, je jeho impulzivita. Dalo by se říct, že je jako střelný prach. Bohužel s tím, jak se dokáže trpaslík nadchnout, dokáže i vyhasnout a utichnout v nicneříkající hromádku popílku. Pokud se trpaslíkův zájem naplno rozhoří, jen těžko jde uhasit a Whurgan nepoleví, dokud sám nebude s výsledkem zcela spokojen. Whurgan je tvrdohlavý, neústupný, vznětlivý a ambiciózní, ale taktéž povýšený, roztěkaný a pohrdlivý. Je prostě dvěma protipóly, které ale mají silný morální základ. Černovlasý nesnáší nespravedlnost, lenost a podvody a je schopen o sobě dát vědět, ve chvíli, kdy vycítí, že něco není tak docela v pořádku. Někdo by řekl, že je držka. Na druhou stranu je věrný, stojí si za svými zásadami a je schopen nést zodpovědnost za své vlastní chyby, v čemž spočívá jeho velká slabost, jelikož je svým nejpřísnějším kritikem. K ostatním se snaží být upřímný, jak jen to jde, což z něj občas dělá povýšeného a bezohledného trpaslíka. Opak je, ale pravdou. Pro své přátele je schopen se rozkrájet a prakticky komukoli je schopen podat pomocnou ruku. Ačkoli se může zdát, že je Whurgan ztracen ve své vlastní vznětlivosti, stojí oběma nohama pevně na zemi. Whurgana není vhodné soudit, dle prvního zjevu. Whurgan je schopen v tichosti trávit dlouhý čas, zahloubán do svých vlastních myšlenek či do své práce. V kontrastu se svou povahu sám nikdy nevyhledává společnost, ačkoli mu je v přítomnosti dalších osob dobře a cizí pozornost mu prospívá. Je až překvapivě chytrý a bystrý. Bohové jej obdařili poměrně bohatou dávkou inteligence a k jeho dobru i notnou dávkou paměti a není divu, že mu vědy jako je matematika, či geometrie nedělají problém. Věci přirozeně chápe a je jedním z těch, kteří se učí velmi jednoduše. Jeho hlava je zároveň jeho největší nepřítel. Jeho největším prokletím je uvědomění si vlastních chyb a své pozice. Toto uvědomění jej často uvrhne do ledové letargie a nechutenství. Od toho mu je naštěstí vysvobozením jeho druhá duše.
Sám Whurgan se snadno pro něco nadchne, ale trvalou vášní mu je především jeho práce. Zlatnictví, zlato, kovy a drahé kameny patří k jeho životnímu údělu. Jako mladý trpaslík byl vychováván, aby jednoho dne spočinul po boku svého otce a děda a roznášel slávu jejich umění do celého světa. Dnes je jeho práce „jen“ koníček, při krácení dlouhých chvil. Trpaslík taktéž našel zalíbení v trpasličích vědách, a to zejména těch, týkajících se přírody, největšího výtvoru jeho bohů. Přišel na zub matematice, fyzice, hlavně kouzlům mechaniky, kterou se ve volném čase snaží studovat. Vlastní i několik trpasličích knih na toto téma. Rovněž se poměrně dobře vyzná v geologii. Co by to bylo za trpaslíka, kdyby jej nelákaly tajemné hlubiny. Již před notnými časy, než navštívil nadzemní svět a opustil hory, jako trpaslík přilnul k podzemí. Velkou vášní se mu rovněž stál samotný boj a fyzická cvičení. Když vstoupil do řádu, pochopil, že není ani na začátku své cesty. Nově otevřené dveře mu tak jsou neskutečnou motivací, dodávající mu sílu na této cestě.

Historie: Whurgan pochází z největšího trpasličího města, Farthen Dûru trpasličímu páru, Ruthanovi a Saule. Celou dobu vyrůstal pod vysokými štíty Beorských hor. Jeho klan jej již v malém věku seznamoval se svým odkazem a otec i matka jej často brávali sebou za prací, aby se brzo učil. Když více odrostl a zesílil, nastoupil na popud své matky ke kovářům klanu Ingeitum. Trpaslíkovo mládí tak bylo rozděleno mezi výheň a ponk. Nejdříve vypomáhal kovolitcům a zlatníkům, šperkařům a kovářům s prací, předtím, než se vrhnul na těžkou dřinu. Odnášel zboží, železné pruty, ingoty. Leštil, čistil a učil se všeobecně poznávat trpasličí zázemí. Až když došel stáří dvaceti zim, začal se hlouběji učit zlatnickému řemeslu jako takovému. Přirozený talent, jenž v sobě nezapřel po svých předcích se tak mohl plně rozvíjet Whurgan touto možností neplýtval. Svůj vzácný dlouhý čas pak trávil v klanovém sídle, kde se dál vzdělával znalostmi trpaslíků dávno minulých, které byly vytesány a zapsány v množstvích starých svitků a kamenných desek.
Trvalo to více než třicet let, kdy Whurgan poprvé spočinul mezi mistry kovotepci. Za tu dobu se jeho rod odstěhoval na Vroengard, odsloužil si své povinnosti vůči klanu a z něj se tak stal jeho plnohodnotný člen. Whurgan však ve Farthen Dûru nestrávil delší čas a poté co přečkal krutou zimu Beorských hor, rozhodl se, že odcestuje za svými rodiči. Samotná cesta mu zabrala spoustu času, necestoval sám a ani nebyl jediný. Trpasličí řemeslníci byli po pádu křivopřísežníka v lidských královstvích ceněni pro svou zručnost. Cestou z Beor tak procestovat pobřeží a několik lidských měst, než dorazil do Teirmu, odkud se měl vydat na ostrov Vroengard. Za tu dobu uslyšel nesčetných zkazek o bájných tvorech, přebývajících na tomto ostrově a o legendách, o kterých mu psal jeho rod. A tak jednou stanul v přístavu, po cestě notně odlehčen, a tak se začala psát zcela nová kapitola Whurganova života.

Herní historie: Poté co se octl na ostrově Whurgan nečekal, jak moc se jeho jednolitý život změní. Nabytá svoboda a čas, který předtím neznal mu odhalil, jak pestrý je vlastně tento svět. Ve srovnání s životem u trpasličí výhně mu líný život zdejších lidí skýtal tolik volného času, že samotná touha po sebezdokonalení se mu nestačila. Otevřela se tak před ním zcela nová cesta, předkládajícímu všechny ty příležitosti na zlatém podnose. Ani cesta na samotný ostrov ho nemohla připravit, na všechno to nové, to cizí, s čím se jako cizinec musel potýkat. To největší překvapení a úžas tak zažil, když poprvé stanul tváří v tvář dračím jezdcům. Respektive, jejich drakům. Na paměť mu vždycky vyvstane vzpomínka, kdy se poprvé pocítil dotek cizí mysli a v hlavě se mu rozezněla slova půlnoční dračic, která patřila jezdci Larnovi, který následně po dlouhou dobu stál černovlasému trpaslíkovi po boku. Poklidný život a objevování nových a nových příležitostí Whurgana neskutečně rozvíjela. Za tak krátkou dobu okusil věci, o kterých mu bohové ani nedávali snít. Život plný nových přátel, známých, nových výzev, nových úkolů. Whurgan poprvé podržel v ruce zbraň, poprvé našel lidské přátele a poprvé za tu dobu se mohl zhluboka nadechnout. Jenže nic netrvá věčně a tento život se rychle přelomil.
Minuly bouře a vichřice a pak na ostrov přišlo pohroma. Katastrofa, která hlodala uvnitř samotných řad jezdců. Klíčky sváru, který vyvstal na samotném Vroengardu dala trpaslíkovi okusit, jak křehký dokáže být mír a jak zranitelná byla idyla, která po většinu času na ostrově panovala. Naštěstí pro něj, ustál tento vnitřní boj bez úhony. Ale s novým ránem, se mělo změnit ještě něco. Bylo to dne, který byl jako každý jiný. A přeci byl. Byl to den, kdy navštívil chrám, kdy se stal dračím jezdcem a Mortair se stal jeho druhou duší. S nastalou změnou přišel zmatek. Whurgan dost možná nebyl na celou věc připraven a ztracen v nastalém zájmu o něj nebo spíše o malé dráče nedokázal pochopit zvláštnost celé té situace. Jako první trpasličí jezdec pak vstoupil do Ordo Militaris, řádu bojovníku. Zde pod vedením jeho ebrithil Vardy a elfa Mantise podstoupil těžký výcvik, který mu ukázal, že každodenní fuška u výhně, nebyla až tak náročná, jako to, co mu starší jezdci uchystali. Každodenní trénink v boji, ve vytrvalosti a dalších tělesných atributech se postupem času začaly promítat i do jeho života. Whurgan našel nový cíl. Neúprosnost a nesmiřitelnost jeho ebrithil jej naučila zacházet se svým tělem a ukázala mu, že i bolest může být dobrou odměnou, za snahu, kterou v životě prokážeme. S časem, který trpaslík strávil mezi knihami či studiem magie a etikety se mu otevíral další nepoznaný svět. Zvláště pak čáry a kouzla, která pro něj byla tak neuchopitelná a těžká mu byly palivem a nově objevenou sílou ve svém životě. Jeho druhá duše, Mortair, zase zaručil, že jeho mysl zůstala čistá, ač trpaslík prožíval nezdar za nezdarem. A s tím, jak trpaslík padal na zem a zase vstával, Mortair rostl, a rostl, dokud nebyl velký jako samotný trpaslík a rostl, dokud nebyl větší, než stavení a rostl tak, že Whurgana musel na svůj hřbet vysazovat sám. Byla to doba, kdy jste mohli trpaslíka vidět poprvé ve vzduchu na jeho vlastním drakovi.
Jenže ani tato krátká doba nebyla posvěcena delšímu trvání. Sváry, které se promítly do dění mezi řády jezdců a královstvími na pevnině volaly po tom, aby i jezdci začali konat a dostáli svému smyslu. Byla to doba, kdy trpaslík poprvé bojoval, ne cvičně, ale o holý život a kde soucit a smířlivost neměl místo. Okusil tak plnou tíhu břemena, které si na svá bedra naložil. Po návratu z cest, kterých se Whurgan s Mortairem prošel on i jeho druhá duše krizí. Whurgan nebyl obávaný válečník, který by krev proléval z čilého rozmaru a hrůzy, které viděl na pevnině v něm zanechaly svou stopu. Po poradě s představenými řádu a dalšími jezdci poprosil o možnost dočasně opustit ostrov, aby mohl šířit slovo jezdců mezi štíty a údolími Beorských hor. A tak, po dohodě s představenými jednotlivých řádu se svým drakem odcestoval.
Uplynulo několik zim, co se Whurgan s Mortairem rozhodl odcestovat. Když konečně dorazili do hor, byl trpaslík i drak konfrontován obrovským rozpolcením, které jeho návrat vyvolal. Chovali v té době jisté sympatie k dračím jezdcům, pokud se nutně nejednalo o elfy. Přílet prvního trpasličího jezdce, je tak potěšil, ovšem Whurganův věk byl pro mnohé známkou jakési nedůvěryhodnosti jeho osoby. Dvojice tak musela trpaslíkům dokázat, že i přes mladý věk jsou hodni být dračími jezdci a hájit zájmy jejich národa. Strhl se tak kolotoč rokování a návštěv všemožných trpasličích domů, než nakonec jednotlivé klany uznaly Whurgana, jakožto trpaslíka zodpovědného na to být jezdcem. Naštěstí se takové rokování netýkali grimsboritha Dûrgrimst Ledwonnû, který přítomnost Whurgana i cestu, kterou mu bohové vyvolili považoval za mimořádnou přízeň bohů jeho klanu. Byly to zejména síně Dûrgrimst Ledwonnû, které se plnily pivem a oslavami na Whurganovu počest. On i Mortair však do hor slavit nepřijeli a brzo se tak položili do rozjímání a tréninku a posléze i do objevování a popisu Beorských hor. Krom cestování po nejrozličnějších koutech vysokých štítů trpaslík s Mortairem zakusil divokost, která se na povrchu vysokých skalisek vládla krajině. V doprovodu trpaslíku mapoval rozlehlé pohoří a popisoval co viděl. A společně s Mortairem toho nachodili, dost a dost… Dopíšu v závislosti na to, co Sindúal dopíše za diplomacii a v návaznosti na diskuzi s vedením řádu OM.
A tak se po dlouhé době vrací na ostrov.

Motivace a cíle: Sny o slávě jeho děda vytepané ve zlatě se po vylíhnutí dráčete rozplynuly jako ranní mlha nad údolím. V tomto prázdnu se Whurgan rozhodl, že se proslaví jakožto jezdec, čemuž chce dostát zejména tvrdým režimem, který si sám pro sebe ušil. Ať už to budou činy, či jeho schopnosti, hodlá šířit své slovo, do celého světa.
Obavy a strachy:Whurgan má opravdu obrovský strach z vody, kterou nesnáší, pokud mu je více než po kotníky. I jako jezdec stále neumí plavat a ve větší hloubce by se pravděpodobně utopil. Další obavou je strach z vlastního selhání. Je tak velký, že je vlastně největší trpaslíkovou motivací, která v něm, jako plamínek stále hoří.
Dovednosti


Fyzické dovednosti:
RozpisUkázat
Zlatnictví a Kovařina 7/10
Vše, co se týče zlatnictví či kovářství se naučil za svůj na lidské poměry dlouhý život v Farthen Dúru, kde se vyučil u místních mistrů kovotepců. Nejenže umí perfektně zacházet s kovy ať už železo a zlato a vyrobí skoro cokoliv od jednoduchých spon až po úžasné náhrdelníky, ale dokonce ochutnal základy platnéřství, co se týkalo kovových zbrojí.

Boj a vše s ním spojené
- Boj se sekerou a štítem 5/10 Whurgan byl ve svém umění boje trénován, jak svou ebrithil, tak mnoha dnů ve společnosti elfa Mantise, který mu nedal oddechu. Se sekerou a štítem zachází zkušeně a je obstojný bojovník.
-Boj s mečem 2/10; Součástí výcviku se svým bývalým ebrithilem byl i boj s různým druhem zbraní, mimo to i s jedenapůlručním mečem. Naučil se však jen základy střehů a figur.
-Boj s dýkou 2/10 Ví kde se co drží, kde někoho bodnout a jak efektivně podříznout hrdlo, žádné finty se však nestihl naučit.
-Boj bez zbraně 5/10 Whurgan je již ostřílený bitkař. Přes nos dostal už tolikrát, že se naučil bránit. Dnes už je to většinou on, kdo dá tomu druhému přes držku.

Síla 5/10 Trpaslíci jsou od přírody silní tvorové, Whurgan navíc pracoval jakožto zlatník a kovář. Tvrdý výcvik jezdců jej pouze zocelil.
Výdrž 5/10 Z větší části vrozené, notně podtrhnuté cvičením
Rimgar 1/4 průměrný začátečník
Sociální dovednosti:
RozpisUkázat
Prokouknutí lži I obchodníkovi se občas povede narazit na podvodníka , co se týče zlata povětšinou se nemýlí, intriky jsou však slabá stránka.
Odhad protivníka Jakožto bojovník je v jeho vlastním zájmu, aby správně poznal co je to ořezávátko před ním zač.
Ostražitost, vnímání Tvrdý výcvik, příležitostné šarvátky a bitky s elfem Mantisem i opravdu ošklivá praxe z pevniny jej naučily, že zbytečné rozptylování Vás může stát krk.
Magické dovednosti: Whurgan jakožto trpaslík nikdy neměl přirozené magické nadání, ostatně, nikdy po něm ani netoužil a vždy pokládal magii za něco podivného, tajemného snad i zapovězeného. To vše se ale změnilo s příchodem draka do jeho života. Jakožto jezdec musel změnit jak přístup tak se navíc i magii přiučit. Horko těžko se po malých pídích ovšem snaží, aby se jednoho dne octl na te snažší stránce magie.
TabulkaUkázat
Magie mysli:
Komunikace první úrovně
Prvotní obrana
Dotek
Života a smrti:
Přesun energie
Bariérová:
Prvotní štít
Jiné dovednosti: Není podivné, že Whurgan má kromě pár dovedností i některé další. Dokáže obstojně číst, počítat by na poměry normálního obyvatelstva uměl více než na výbornou, jelikož je ta trocha matematiky v řemesla užitečná. Rovněž i jeho koníčky udělaly své.
RozpisUkázat
Geologie a znalost podzemí - Jakožto koníček si u něj i tato zalíbí zajistila místo a to jak v hlavě tak v rukou. Vyzná se v kdejakých skalních útvarech a pozná která skála je schůdná či naopak nestabilní. Stejně tak ví, na co sáhnout, co kde a jak vzniká. Nejednou se mu v horách tato schopnost hodila.
Matematika, Fyzika a Mechanika - Whurgana jako trpaslíka tyto vědy baví a velice rád v nich hledá to co jinde nenašel. Co se neušlo jeho pozornosti, jsou malé práce jeho soukemnovců, konkrétně v mechanice. Různé kladky, páky, ale taktéž složitější přístroje jej udivovaly. Proč se jim tedy nepřiučit.
Inventář:
Whurgan vlastní notnou dávku předmětů. Krom zlatnického vybavení skrz množství pilníků, odřezků, forem, vlastní i velkou brašnu, ve které má kromě svých věcí uschovány i zásoby na cestu a alkohol. K dalším zajímavým věcem patří jednoruční sekera visící za opaskem. Žádná skvělá a božská zbraň to není ale Whurganovu způsobu života zatím vyhovuje. Za zmínku také stojí menší dýmka trpasličí výroby.

Zlatnické náčiní
Pilníky, jehlové pilníčky, kleště různých tvarů a velikostí, lupenkovou pilku, různé šábry na odstranění rýh po pilníku, svidřík, dmuchavka s lihovým kahanem a pár soudky líhu k tomu. Dále kovadlinky a kladívko, ringrýgl na zakulacování prstenů, různé čakany na vytloukání tvarů z plechu a odpovídající anka. Dále různě tvarované štychly a drukry a vakstštif. Soudek s ševcovskou smolou a pytlík s plavuňovým práškem.
Jednoruční sekera
Obyčejná jednoruční sekena, kterou si koupil ještě v Beorách. Jednoduchá hlava sekery má typický vous proti štítům. Hlavice sekery je rovněž velmi zdobená několika trpasličími motivy. Topůrko je z dubového dřeva a je na konci okuta železnou hlavicí ve tvaru koule, na které je uvázán dlouhý zub. Zub netvora, kterého pomáhal skolit.
Zvláštní píšťala
Podivný kovový tubus s několika dírkami, který nevydává při fouknutí žádný zvuk. Díky nějakému zvláštnímu důvodu však účinkuje na psy, kteří neslyšitelný pískot přeci jen slyší. MQ - Bacha Kouše

Jméno: Mortair
Pohlaví: Samec
Datum narození: 6.3.2013 (575. herní den)
Vejce: Druhý sloupek okupovalo jedno z největších vajec, které se kdy v chrámu nacházely. Jeho povrch byl hladký, lesklý a vejce samotné připomínalo barvou valoun železa.
Barva: Připomíná hladce opracované železo a každá šupina má tendenci vrhat do okolí kovové odlesky.
Obrázek
Charakteristika: Mortair je doslova obr mezi draky, a to nejen do výšky ale i do šířky, to ale nutně neznamená, že bude mít tendence tloustnout. Naopak, jeho dobře stavěné mohutné tělo bude tvořeno převážně svaly a zase svaly, což z něho dělá přímo ideálního draka pro chrlení ohně a boj na zemi. Už jako malé dráče byl podstatně větší a těžší než jeho vrstevníci. Díky své tělesné konstrukci byl již v mladším věku schopen probořit bytelnou zeď, jako by se nechumelilo, a ačkoliv mu pohyb po zemi nedělá sebemenší problémy, v menších prostorách mu stále hrozí, že třeba jen neopatrným švihnutím silného ocasu způsobí hotovou paseku. Obratnost tedy jeho silnou stránkou nikdy nebude, pokud se neocitne na dostatečně velkém a volném prostranství, které by dokázalo pojmout jeho velikost. Stejně tak nevyniká ani v létání. Křídla má stejně jako zbytek těla silná a rovnoměrně osvalená, avšak krátká. Stačí tak akorát na to, aby dokázal ve vzduchu udržet svou vlastní váhu a váhu svého Jezdce, ale jakákoliv břemena navíc mu až do pozdějšího věku budou dělat značné problémy. Ve vzduchu také není schopen čehokoliv jiného než přímého letu – jakékoliv složitější manévry, než uhýbání do stran jsou mimo jeho možnosti. Za to však je poměrně vytrvalý, na čemž se podepsaly i dlouhé cesty napříč Alagaesií a Beorskými horami. Svou výdrž jen tak neztratí, pokud se tedy proti němu nepostaví nepřízeň počasí. Jeho síla má šanci plně projevit až na zemi, kde je naopak schopný unést i ta nejtěžší břemena a prorazit téměř jakoukoliv překážku. Jinými slovy by se dal přirovnat k takové pozemské dělové kouli, k čemuž bude navádět i jeho zbarvení – jeho šupiny budou opravdu jako ze železa, a to nejenom zbarvením. Ač hladké a lesklé, zároveň budou až podivuhodně pevné a odolné proti poškození. Do určité míry budou dokonce schopny odolávat i žáru ohně, ačkoliv budou mít tendenci se pod jeho dotekem rozpalovat stejně jako kov, který tolik připomínají.
Mortairova povaha jepodobně zatvrzelá a nepoddajná právě jako onen valoun železa. Je to neskutečný pedant, takže od všeho a od všech, včetně svého Jezdce, vyžaduje absolutní přesnost i v těch nejmenších maličkostech a detailech – a pokud se někde objeví sebemenší chybička, také si jí zaručeně všimne. Stejně tak je neskutečně rozkazovačný a zároveň bude očekávat i všeobecnou poslušnost. Takže pokud někomu něco nakáže, automaticky bude předpokládat, že se tak stane a ještě ke všemu že všechno bude vykonáno naprosto bezchybně a do puntíku, přesně tak jak řekl. S inteligencí na tom je zhruba průměrně, ale má vrozené vlohy pro taktické myšlení, které se svým jezdcem aktivně rozvíjel, alespoň po nějakou dobu. Netrpí přehnanými sklony k agresivitě či snad bojechtivosti, ale je poměrně houževnatý a necouvne před žádnou výzvou, ať už by se jednalo třeba i o výzvu k boji, takže všechny úkoly vykonává svědomitě a vytrvá, dokud vše nebude provedeno k jeho spokojenosti. Zároveň skoro až přehnaně lpí na vlastní hrdosti a jakoukoliv prohru či neúspěch nése obzvlášť těžce.
Naposledy upravil(a) Whurgan dne 13. 6. 2018 8:50, celkem upraveno 6 x.

Uživatelský avatar
Whurgan

Whurgan a Mortair

Příspěvek od Whurgan » 30. 5. 2018 14:28

Profil je prozatím hotový ke zkontrolování, došlo k výrazným úpravám postavy, hlavně v povaze a tak a navíc jsem tu tak dlouho nebyl, že by to asi chtělo posoudit celek postavy jako takový.

V historii postavy nemám plně rozepsánou herní historii, se kterou počítám, že jsem všechny ty hrůzy co se tady děly prožil u trpaslíků. Po konzultaci a potom co bude mít Sindúal čas, bychom mohli tyto sporné body proměnit, tak aby se to zbytečně nebilo a došlo se tak nějakému konsenzu.
Do této oblasti nebudu zasahovat, dokud se na tom nějak společně nedohodneme, nechci tu psát na blind a nemám přehled o tom, co se ve hře reálně stalo a že toho ohledně jezdců bylo dost.

Co se týče statů, tak jsem je ponechal tak, jak byly v původní kartě, až to bude aktuální a Richard s Palú se mi ozvou, předělám to na kartu dle vzoru Ordo Militaris.

Uživatelský avatar
Finn

Whurgan a Mortair

Příspěvek od Finn » 1. 6. 2018 22:32

kromě těch domluv co Whurgi zmiňuje jsem PRO, jen drobné kosmetické postřehy:

1. Černovlasý, černovousý s kůží barvy slonoviny, která se ale na rozdíl od jeho souputníků nepyšní množství jizev, vrásek, které by z jeho obličeje dělaly větrem ošlehanou skálu kdesi v Beorách. => ten konec věty je trošku nesrozumitelný, možná něco vypadlo...? spojka? :D nebo je na mě jen pozdě v noci už :B

2. není brigantina loď...?

3. Jeho hlava je, ale zároveň jeho největší nepřítel. - bez čárky :D

toť ode mě vše :3
Obrázek
How I Deal With My Problems
STEP 1: Escape the area
STEP 2: Remain undetected
STEP 3: Become anonymous
"Když mě povoláš, odmlouvání máš k tomu zdarma. Součást nabídkového balíčku."
(Bartimaeus)


THEY SEE ME LOADING, THEY WAITING

Uživatelský avatar
Whurgan

Whurgan a Mortair

Příspěvek od Whurgan » 1. 6. 2018 23:10

Chybí mi tam m a ta věta nedává smysl, upřesním, přepíšu.
Brigantina je vskutku loď, má tam být d, brigandina (https://cs.wikipedia.org/wiki/Brigandina)
Chybička se vloudila.

Opraveno, tučně vyznačeno.

Mám informace: Až Sindúal a Richard nahodí herní historii, domluvím se a dle informací od Palú, bych celou moji nepřítomnost srhnul do několika dlouhých příspěvků v misích, ale to až po domluvě s odpovědnými osobami z řad OM a OS.

Děkuji za opravu :)

Odpovědět